System Aura B2B służy do tworzenia zautomatyzowanego centrum obsługi Klienta biznesowego. Rozwiązanie oparte o Aura B2B umożliwia Twoim Klientom samodzielne załatwienie wielu spraw, które do tej pory wymagały zaangażowania Twoich pracowników, na przykład:
- Składanie i śledzenie statusu zamówień
- Składanie i śledzenie zapytań ofertowych
- Dostęp do aktualnych informacji o promowanych produktach
- Dostęp do informacji o stanie rozliczeń z Twoją firmą
W systemie Aura B2B Twoi kontrahenci mogą sami zarządzać informacjami o swoich pracownikach i oddziałach, ale to Ty decydujesz, które informacje są dla Ciebie niezbędne. Dzięki temu wiedza o Twoich Klientach zawsze będzie aktualna, a Ty nie będziesz musiał zatrudniać ludzi do jej gromadzenia.
Aura to szybki sposób na integracje B2B z różnymi systemami ERP .
Uprawnieni kontrahenci mogą samodzielnie nadawać uprawnienia (oczywiście w określonych przez Ciebie ramach) kolejnym użytkownikom korzystającym z systemu. Dla Ciebie oznacza to zwolnienie z monotonnej czynności zakładania w systemie kolejnych kont użytkowników i przypisywania do nich uprawnień, a dla Twoich Klientów skrócenie czasu, który musi upłynąć, aby nowy pracownik mógł zacząć zamawiać Twoje produkty.
Klienci, którym na to pozwolisz, będą mogli – przy pomocy systemu Aura B2B – składać zapytania ofertowe, w których będą pytać o lepsze warunki handlowe (przy założeniu minimalnej wartości zapytania), dostępność produktów lub dobór produktu spełniającego określone oczekiwania.
Złożone w ten sposób zapytania są dla Ciebie wygodne ponieważ:
- Klient może je złożyć o każdej porze, z dowolnego miejsca i w dowolnym języku
- Klienci składają zapytania w określony przez Ciebie sposób, co ułatwia Tobie analizę i obsługę napływających tematów
- Umożliwiasz Klientom zwracanie się do Ciebie z pytaniami o produkty i rozwiązania, których nie masz w standardowej ofercie
- Rozpatrywanie tak złożonego zapytania pozwala Tobie łatwo analizować, jakich niestandardowych rabatów (bądź innych warunków) udzielają Klientom Twoi handlowcy
- W określonych przez Ciebie przypadkach rozpatrzone przez handlowca zapytanie może wymagać Twojego zatwierdzenia
- Twoi handlowcy mają natychmiastowy dostęp do ważnych informacji o Kliencie– nie muszą ich szukać w innych systemach, przez co obsługa Klienta biznesowego jest płynna i nie narażona na zbędne opóźnienia
W systemie Aura B2B wszystkie informacje o Twoim Klientach są spójne z danymi zawartymi systemie ERP. Dzięki temu Twoi pracownicy mogą mieć szybki i niezależny od lokalizacji dostęp do wiedzy wpływającej na współpracę z Klientami. System Aura B2B może automatycznie kontrolować wskazane przez Ciebie parametry dotyczące Klienta i na tej podstawie podejmować określone działania - np. wysłać pocztą elektroniczną wezwanie do zapłaty, czy uniemożliwić zamawianie powyżej limitu kupieckiego.
Kartoteka kontrahenta w systemie AuraB2B gromadzi między innymi wiedzę o:
- Historii zamówień
- Historii zapytań ofertowych
- Fakturach
- Rozliczeniach
- Dokumentach magazynowych
- Limitach kredytu kupieckiego
- Cenach i rabatach indywidualnych
- Użytkownikach kontrahenta korzystających z systemu
- Danych kontaktowych
- Domyślnych formach dostawy i płatności
Wszystkie te informacje są na bieżąco wymieniane pomiędzy systemem Aura B2B a Twoim oprogramowaniem ERP. Nie musisz się martwić do ręczne przepisywanie danych, ani o ich aktualność.