System Aura Mobile to narzędzie przeznaczone do przyspieszenia komunikacji pomiędzy mobilnymi handlowcami a centralą Twojej firmy. Jednocześnie Aura Mobile dostarcza przedstawicielom w terenie aktualnych informacji o Klientach, oraz umożliwia złożenie zamówienia już podczas rozmowy z Klientem.
Dla mobilnego handlowca oznacza to:
- Zmniejszenie ilości czasu potrzebnego, aby przygotować się do spotkania – wszystkie dane o Kliencie ma zawsze pod ręką i są one aktualizowane w czasie rzeczywistym (aktualne na moment kliknięcia w systemie)
- Koniec czasochłonnego sprawdzania, czy zamówiony przez Klienta produkt jest na magazynie – przedstawiciel ma zawsze aktualną wiedzę o stanach magazynowych
- Wyeliminowanie konieczności kontaktowania się z centralą w celu sprawdzenia stanu rozliczeń z Klientem – handlowiec ma dostęp do tych informacji na bieżąco
- Koniec sytuacji, w których Klient musi dłużej czekać na realizację zamówienia, ponieważ dotarło ono do centrali z opóźnieniem (np. na koniec dnia) – zamówienia składane przez handlowca natychmiast trafiają do systemu ERP i mogą rezerwować towar
Składając zamówienie w imieniu Klienta, Twoi handlowcy mogą wskazać konkretne cechy zamawianych produktów np. kolor, rozmiar lub jakiekolwiek inne parametry które wskażesz jako istotne. Dzięki temu do centrali trafi precyzyjna informacja na temat oczekiwań Klienta i zdecydowanie zmniejszy się ryzyko pomyłki.
System Aura Mobile na bieżąco wymienia dane z Twoim systemem ERP, dzięki czemu masz pewność, że Twoi handlowcy mają zawsze aktualne informacje o:
- Produktach, ich cenach i dostępnych ilościach
- Warunkach handlowych rozliczeniach z kontrahentem
- Statusach zmówień i zapytań ofertowych Klienta
- Dokumentach handlowych i magazynowych związanych z kontrahentem